استند مانکن طلا فروشی


توضیحات پروژه

استند مانکن طلا فروشی و تاثیر آن روی طلا و جواهر :

استند مانکن طلافروشی همان زیره و پایه های ماکت ها و عروسک های طلافروشی هستند و امروزه بسیار متنوع از نظر طراحی و شکل و شمایل در کارگاه های دکور سازی ویترین طلا فروشی ، تولید و راهی بازار به منظور عرضه و فروش می شوند.

قبل از پرداختن به انواع مدل های استند طلا فروشی ، لازم به ذکر است که در نمای ویترین طلا فروشی و دید و منظر دکوراسیون مغازه ، استند های کار شده در کف چین ویترین طلا فروشی که همچون سن و سکوی تئاتر ؛ مانکن ها را نمایش می دهند ، ویژه و فوق العاده مهم و دارای اهمیت هستند.

مادامی که مانکن طلا فروشی روی استند های شکیل و زینتی جای میگیرد ، جلوه و شخصیتی خاص کسب کرده و طلا و جواهرات فروشی را ناب تر و ارزشمندتر رونمایی میکند و به آن ها ارزشی متفاوت میبخشد .

انواع استند طلا فروشی :

  • استند های تمام پارچه
  • استند های تمام رنگ
  • استند های ترکیبی رنگ و پارچه
  • استند های خاص طراحی شده

ویترین طلا فروشی مانکن طلا و جواهر مجموعه استند طوسی

 

از نظر طراحی استند ها لا ینتهی و نامحدود در ساخت ویترین طلا فروشی هستند و با استفاده از تکنولوژی های ساخت در این روزگار میتوان بسیار مانور روی طراحی آنان داد ، از تکنیک های ساخت بوسیله ورق های ضخیم و نازک MDF ؛ تا بهره گیری از CNC و لیزر صفحات و تاباندن و خم کردن و کشیدن و ….

نحوه گذاشتن مانکن ها روی منبری و اس تند نیز ملاحظه و توجه می خواهد تا بتوان بهتر جلوه کند ، گاهی در طراحی و ساخت ، طراح آنچنان با ظرافت خاصی مانکن ها را روی استند طراحی میکند که گویی کسی جز خود خالق نمی تواند آن ها را بچیند ! بو س

 

دکور طلا و جواهر یونیک

طراحی و مجری مانکن ویترین طلا فروشی

استند طلا و جواهر


error: هشدار