تندیس در دکور طلا فروشی


توضیحات پروژه

تندیس در دکور طلا فروشی

تندیس در دکور طلا فروشی حکم سردسته و ارباب مانکن های داخل ویترین را دارد و قاعدتا در وسط ویترین با رنگ و سایزی خاص جانمایی میشود و پیشنهادی برای جذب مشتریست.گاهی برای هدایت مشتری به سمت ویترین از گذرگاه پیاده رو ، نیاز به تمهیداتی از جمله استفاده از مجسمه های تزیینی ویترین داریم تا فروش و جذب مشتری را ارتقاء دهیم . یونیک دکور با طراحی و ساخت انواع مجسمه ها برای ویترین طلافروشی ، در جهت بهبود شکل ظاهری ویترین و دکور طلا فروشی و همچنین داشتن تنوع در مدل های مانکن طلافروشی گامی اندک در این زمینه برداشته است.

تندیس ویترین طلا فروشی مجسمه دکوری مانکن طلا فروشی پیکره

انواع تندیس در دکور طلا فروشی :

  1. تندیس های بدون صورت
  2. تندیس های صورت دار
  3. تندیس های انتزاعی
  4. تندیس های دارای دست و گوش
  5. تندیس های منشوری

تندیس ها از نظر طراحی شمایل و شکل و ابعاد مختلفی را دارند ، اما بسته به منطقه و محیط و شهر های ایران از این حیث که طلافروشی باشند یا جواهری ؟ گالری باشند یا مغازه ؟ داخل پاساژ باشند یا خیابان ؟ و …. دسته بندی می شوند.برخی تندیس ها با داشتن اندام و شکل های منشوری از نظر شعونات و قوانین ایران مورد تایید اماکن نمی باشد و بهتر است استفاده نشوند ؛ چرا که ممکن است باعث جریمه و قرامت و یا حتی محرومیتی چند وقته بنابر تصمیم و رای قانون اتخاذ شود .

انواع تندیس ها از نظر جنس :

  • تندیس های گچی
  • تندیس های رزینی
  • تندیس های سرامیکی
  • تندیس های پلاستیکی بازاری

جنس تندیس ها با توجه به تکنولوژی ساخت آن ها متفاوت است ، در قالب گیری و هزینه های مربوط به خود ، تندیس های رزینی و سرامیکی در زمره گران ترین نوع تندیس قرار میگیرند . و پس از آن تندیس های گچی و پلاستیکی که قاعدتا در کیفیت و تیراژ بالا برای بازار انباشت می شوند متغیر هستند .

انواع تندیس ها از نظر رنگ :

  1. تندیس های رنگ روغنی
  2. تندیس های رنگ پلاستیک
  3. تندیس های رنگ خودرو

انواع رنگ های موجود در بازار قابل استفاده در پاشیدن و پوشش دادن سطح مجسمه ها البته پس از سمباده کاری خواهد بود.

انواع شکل ظاهری و پوشش رنگ تندیس ها :
  • مات
  • نیمه براق (نیمه مات)
  • براق (تمام پلی آستر)

در فرایند رنگ رزی مجسمه ها و تندیس های دکور طلا فروشی گاهی برای جلوگیری از کم شدن نما و درخشش طلا و جواهرات از تندیس های هر چه مات تر با انعکاس نور کمتر استفاده می کنیم.چرا که هالوژن های ویترین باعث افتادن برق روی تندیس های داخل ویترین طلا فروشی می شوند .

 

با تشکر از توجه شما

یونیک دکور طراح و سازنده دکور طلا فروشی

مانکن طلا فروشی و استند طلا و جواهرات

کف چین ویترین طلا فروشی


error: هشدار