رگال ویترین طلافروشی


توضیحات پروژه

رگال ویترین طلافروشی :

رگال ویترین طلا فروشی به معنای استند و یا همان مانکن است . به دلیل زیبا بودن این کلمه در شغل دکور سازی طلا فروشی ، این کلمه استفاده می شود.می توان گفت رگال به معنای نگه دارنده چیزی می باشد. مثل رگال لباس . در فرهنگ لاتین هم معنی holder می باشد. مترادف های آن همان استند طلافروشی و پایه و مانکن می باشد.شباهت رگال النگو به رگالهای لباس باعث شده تا این لغت محبوب باشد و در ساخت ویترین طلا فروشی از آن استفاده شود . در دکوراسیون طلافروشی و ساخت دکور مانکن ها ، انواع رگال النگو ، انگشتر ، دستبند و …. داخل ویترین استفاده و طراحی می شوند .

طراحی و کاربرد رگال در ویترین طلافروشی :

بیشترین کاربرد رگالها روی دیوارکوب کنار ویترین است که همانند یکسری ریل و به حالت نرده ، مانکن های نیم ست یا مانکن های سرویس و همچنین تابلو های گوشواره را با اتصالاتی فنی روی دیوار سوار می کنیم.تا قابلیت نمایش و برداشتن و گذاشت مجدد روی سطح عمودی دیوار ویترین را میسر کنیم.برای ساخت مانکن های روی دیوار کوب ، حتما باید دقت داشت تا یراق آلات مربوطه روی مانکن ها سوار شوند.

در طراحی استندها و مانکن های ویترین ، تمامی عناصر میتوانند نوعی نگه دارنده یا ر گال محسوب شوند.ماکت طلافروشی بسیار ظریف و حساس است . و هرچه اجناس داخل ویترین ها ارزشمند تر باشند ، پس میتوان هزینه بیشتری برای فضای نمایش یا همان ویترینشان کرد و دکور طراحی شده هیچ محدودیتی از نظر هزینه و متریال و مصالح نداشته باشد.همانگونه که ویترین بدلیجات اغلب ساده تر و با قیمت مناسب تر ساخته می شود.در ساخت کف چین ویترین طلافروشی همیشه رگال ها از اهمیت زیادی برخوردارند.۱

انواع رگال طلا فروشی :

با تشکر از همراهی شما

طراحی و ساخت ویترین طلا فروشی

مانکن طلافروشی یونیک دکور

دکور کف چین ویترین طلافروشی

 


error: هشدار