سفارش مانکن ویترین


توضیحات پروژه

سفارش مانکن ویترین

سفارش مانکن برای ویترین طلا فروشی و جواهر فروشی در بعد طراحی و اجرا در بهترین حالت اتفاق می افتد .

برای داشتن آگاهی و کسب اطلاعات در موتور های جستجو مثل گوگل می چرخید

و پس از پرس و جو و دادن اطلاعات ویترین خود بهترین گزینه را انتخاب و روانه مرحله طراحی در وب سایت یونیک دکور خواهید شد.

در فرایند طراحی مانکن طلا فروشی

و مدلسازی کف چین مغازه عواملی هم چون تسلط بر طراحی با کامپیوتر دخیل هستند . استند های سافارش داده شده برای زیر مانکن ها تا زمانی که به صورت کامل در کف ویترین چیده و نصب نشوند ، هرگز نمی توانند انتظارات شما را براورده سازند.همانگونه که در طراحی های شماتیک و سه بعدی رنگ بندی ها رئال و واقعی به نظر نمی رسند و همانند کارتون ها و برنامه های تلویزیونی برای کودکان قشنگ و جذاب دیده می شوند.

سفارش ساخت مانکن ویترین طلا فروشی

سمپل رنگبندی مخمل

سفارش کف چین ویترین طلافروشی برای مانکن ها به صورت الهام گونه و با ایده پردازی در طراحی داخل ویترین تعریف میشود و آن عروسک برای مانکن ها مناسب تر است که زیباتر نقاشی شود. برای نقش و نگار دادن به مانکن ها انتخاب رنگ در حالت آنلاین بسیار سخت و غیر قابل اطمینان به نظر می رسد، در حالی که در سمپل رنگ بندی مجموعه یونیک دکور تمام رنگ ها در تنالیته ها و طیف رنگی متنوع و رنگارنگ دیده می شود.

دیدن نمونه کارها

در اینترنت برای خرید مانکن بسیار مفید و لازم است ، انتخاب مدل و سبک ویترین دل خواه شما از روی کار اجرا شده ، به سازنده دکوراسیون کمک میکند تا همان چیزی که دوست داشتید را برای شما طراحی و ساخت کند. گاهی بر حسب تغییر اندازه ویترین طرح ویترین نیز عوض شده و باعث منصرف شدن یا تغییرات دیگری از سوی کارفرما می شود و نیازمند کرکسیون است.۱

 

یونیک دکور

طراحی و ساخت  استند های دکوراتیو ویترین

مانکن طلا و جواهر فروشی


error: هشدار