مدل مانکن طلا فروشی


توضیحات پروژه

مدل مانکن طلا فروشی چگونه است ؟

در خصوص مدل مانکن طلا فروشی باید گفت که مدل های جدید مانکن ها هم اکنون در کارگاه های طراحی و ساخت مانکن در حال طراحی و develop هستند و همیشه قبل از رسیدن به مرحله ی تولید انبوه ، مورد تست و ازمایش های گوناگون قرار میگیرند تا علاوه بر زیبایی و جدید بودن ، کاربرد و عملکرد آن ها در داخل دکور طلا فروشی یا ماکت ویترین طلافروشی و همچنین برای فرآیند روکشکاری و ساخت و پرداخت ، مناسب و درخور و برازنده ی تحویل به مشتری باشد.

مانکن ها نوعی ماکت و عروسک در ویترین طلا هستند و ماکت هر چه تمیز تر ساخته شود ، به کیفیت کار و نمایش طلا و جواهرات افزوده می شود.

هر گاه در طراحی و ساخت مانکن کوتاهی یا بی کیفیتی دخیل شود ، ضایگی و زشتی مسجل خواهد شد.

در ادامه مطلب به بررسی مانکن ها و جایگاه قرار گیری انها در ویترین ها و دکور پیشخوان و باکس پشت سر طلافروشی میپردازیم.

جایگاه مدل مانکن طلا فروشی در ویترین ها

به طور کلی مدل مانکن های طلا فروشی به ۳ دسته کلی تقسیم میشود که شامل :

  1. مانکن های ایستا
  2. مانکن های نیمه ایستا
  3. مانکن های کف خواب

 

مانکن ایستا : این تیپ مانکن ضمن امکان استفاده در ویترین بیرونی اصلی برای طبقات پشت سر طلافروشی و دیوارکوب های مغازه مناسب هستند و ارتفاعی بلندتر از سایر مانکن ها دارند و میتوان گفت محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع مانکن در بازار هستند.عکسی که مشاهده میکنید از مانکن ایستا میباشد با نام تالیا.

مانکن نیمه ایستا : همان مانکن های نیمه خوابیده هستند و در نام های دکتر و قارچی و … دیده میشوند و بیشتر ما بین مانکن های ایستا و کف خواب در کف چین ویترین طلا فروشی طراحی می شوند.

مانکن کف خواب : این مانکن کوتاه ترین نوع است و در فضاهای دکور پیشخوان طلافروشی و همچنین داخل ویترین اصلی برای جلوی ماکت طراحی میشوند تا از نمای بالا بهتر بتوانند دیده شوند.

 

یونیک دکور طراحی و ساخت ماکت ویترین طلافروشی

مانکن دکور جواهرات

استند کف چین


error: هشدار