مانکن طلا فروشی جدید


توضیحات پروژه

مانکن طلا فروشی جدید

جدید ترین مانکن های طراحی شده برای کف چین ویترین طلا فروشی را در وبسایت یونیک دکور بازدید و پس از استعلام قیمت سفارش دهید تا مانکن طلا فروشی جذابی بسازید . بروز بودن و آپدیت بودن در هر شغل و کاری جزء اصلی ترین برنامه ها برای یک کسب و کار موفق و بوده و هر مغازه طلا فروشی با وجود فروش و داشتن مشتریان ثابت که در طی زمان شناخته شده اند ، میبایست به فکر نو شدن و جدید شدن دکور و همچنین مانکن های داخل ویترین طلا و جواهرات خود باشند.

مانکن طلا فروشی مدل جدید

مدل مانکن طلا فروشی در اصل مهم ترین ویژگی و خصوصیت مانکن طلافروشی می باشد . چرا که خوابیده شدن و قرار گیری یا نشستن اکسسوری ها و نما و جلوه ای که قاب و عروسک به طلا می بخشد ، گاهی بسیار حیرت آور و غیر قابل باور است . از زبان مشتریان نقل داریم : گویند که سرویس و کاری قدیمی که خیلی وقت در داخل ویترین مغازه خاک میخورد ، به محض اینکه مانکن و قاب طلا فروشی جد ید سفارش دادم ، در ۲ روز فروخته شد !!

همان ویترینی که کسی اجناسش را نگاه نمی کرد ؛ توانست با یک طراحی خوب و قاب مانکن زیبا در چشم همگان خاص دیده شود.امروزه در تولید مانکن های دکور ویترین طلا فروشی تنوع قابل توجهی ایجاد شده و طراحی از سوی طراحان مانکن به شکلی کاملا کپی شده از خارج مرز های ایران در حال ساخت و دپو می باشد.

در زمان قدیم شاید تنوعی کم تر دیده می شد ؛ اما مانکن ها همه محصولی از ذوق و سلیقه دکور سازان آن زمان بود و با چوب ساخت و اماده میشد.بسیار محکم تر از مانکن های پلاستیکی و حداقل متعلق به همین مرز و بوم بود و همه ی مغازه های طلا فروشی ماکت های تقریبا از نظر بصری یکسان و مشابهی داشتند و رنگ بندی و تغییر رنگ دکوراسیون ها ، بسیار کارامد و نیازی برای تفکیک ویترین های طلا و جواهر فروشی بودند.

 

یونیک دکور طراحی و ساخت دکوراسیون ویترین طلا و جواهرات

ماکت پیشخوان طلافروشی

کف چین مانکن طلا فروشی


error: هشدار