طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان


توضیحات پروژه

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان :

دستاوردی جدید رونمایی از طرح مانکن ویترین طلافروشی با طراحی متریال مرغوب پلی اورتان در کف چین دکور که علیرغم احساس سنتی بالا فناوری دکور طلا فروشی پیشرفته را ادغام می کند. این طرح ویترین خرده‌فروشی با کف‌ چین طلایی و یراق آلات چرمی و برنجی از کلاس خاص خود برخوردار است.

مانکنهای پایه برنجی آمریکایی و ترک در سراسر ویترین مغازه مجهز به پایه های متناوب ارتفاعی و تنظیم شونده بصورت آنتن تعبیه‌ شده هستند که به خریداران طلافروش امکان می‌دهد تا مجموعه کامل استند ویترین خود را بمنظور دسترسی هر چه سهل و آسان تر موجود در محل تنظیم و ست کنند و قبل از امتحان کردن آن‌ها برای همیشه، از یک دسترسی آسان برای ورود و خروج به ویترین بهره مند و مطمئن شوند.

ایده‌ای واقعاً خوب از آنچه به شما ارائه می‌شود، بدون فرستادن نظر در بابت چگونگی طرح ویترین خرده‌طلافروشی به این طرف و آن طرف در یونیک دکور در حال پردازش است.

قطعات مختلف تشکیل دهنده دکوراسیون طلا را مشاهده کنید !

تشریح طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان :

طبقه اول برای گوشواره ها و انگشتر ها  و دستبند ها در  استودیو طراحی شده است. ویترین لوکس و باکس فضایی بمثال آکواریم را می توان به عنوان منطقه حائل شیک در دکوراسیون در نظر گرفت. با توجه به پله‌های کلاسیک ابزار خورده طلایی در دپارتمان نجاری و نور ملایم از سقف، می‌توان فضایی باشکوه از پایه مانکن ها را ایجاد کرد تا مشتریان بدون حواس پرتی در این فضا از ماکت پیش روی خود لذت ببرند. استند پایه پافیلی ایده طراحی طبقه دوم را می دهد. این فضا که فلت بودن و تخت شکل تزیین شده است، بسیار بلندتر به نظر می رسد و حس تشریفاتی مذهبی را برای نیم ست ها و مدال ها نیز به خود می گیرد. توری گسترده هیکوری پشت مجسمه در سنتر ویترین در طبقه سوم همراه با دو تابلوی شیار خورده بلند استفاده می شودکه در جزیره های چپ و راست فضایی برای مانکن های سرویس و نیمه سرویس طلا را تعریف میکند.

موارد فوق یک محیط راحت ایجاد کردند که می توانند مشتریان را به درخشش و قلب هر جواهرات شیک ویترین هدایت کنند.

 

یونیک دکور 

طراحی و ساخت مدل های مدرن مانکن ویترین طلا فروشی

دکوراسیون طلا جواهر


error: هشدار