پایه النگو دکور طلا فروشی


توضیحات پروژه

پایه النگو دکور طلا فروشی

مانکن پایه النگو در تشکیل دکور طلا فروشی و طراحی ویترین یک رکن یکه تاز ممتاز از جنبه نمای ویترین ها و میزان سرمایه گذاریست که طلافروش وارد کسب و مغازه خود میکند و دکوراسیون بی النگو سبک است و فانتزیطور.

در طراحی اصولی و حسابشده از منظر سازمان دادن به دکور طلا فروشی کماکان مثل گذشته سعی بر این است که قاب و مانکن های النگویی یکجانشین باشند ؛ یعنی پراکنده و پخش و پلا نباشند!

مشتری مغازه شما پس از تصمیم و ایست جلوی ویترین طلا فروشی ، توقع دارد تا النگوهای طلایی خوشگل را در روی پایه ها و همچنین مرتب و منظم در سایز های النگوی ۱ و ۲ و ۳ و ۴ روی مانکن دست النگو تماشا کند و تصور کند که کدام مدل النگو روی دست او بهتر و زیبا تر مینشیند.

دخترهای زیباپسند بیشتر النگو های تکی را میپسندند و در شهرستان ها غالب و اکثریت مردمان کشورم برای سرمایه گذاری بلند مدت و پس انداز الباقی درامد خود ماهانه به استقبال خریدن النگو ها در تعداد و مدل یکسان میروند.

در تصویر ذیل مانکن های پایه النگو برای ویترین طلا فروشی را در رنگ های مختلف مشاهده می کنید .

دستگیره پایه النگو یی در دکور طلا فروشی :

این نوع دستگیره ها در صنعت کابینت سازی و دستگیره های کمد و … هم مورد استفاده هستند و در صنف طراحی و ساخت دکوراسیون طلا فروشی ، یونیک دکور با تراوش خلاقیت و نوآوری این دستگیره ها را بمنظور نیفتادن النگو های طلا از روی قاب مانکن و راحتی در عملکرد و استفاده ی طلافروش برای بیرون آوردن پایه از ویترین بروی پیشخوان ، و جای دست به این مانکن الحاق کرده تا گامی کوچک در راستای بهبود عملکرد مانکن ها برداشته باشد. برای تسهیل در سفارش النگو های ویترین سعی کنید حتما قبل از سفارش طول مفید النگوخور در این مانکن را بررسی و جویا شوید و همچنین از اندازه و فضایی که اشغال میکند آگاه شوید، آنگاه با کارشناسان مجرب ما سفارش خود را در میان بگذارید.

 

با تشکر 

یونیک دکور


error: هشدار