مانکن طلا مدل ماهور


توضیحات پروژه

مانکن طلا مدل ماهور

مانکن طلا فروشی مدل ماهور که با ظاهری زیبا و پر غرور خود طراحی و به نمایش گذاشته شده است دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد  در طراحی و اجر و متریال به کار رفته میباشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند.

نام این مانکن طلافروشی از روی طبیعت و فرم کوهای تپه ماهوری که از روی ظاهر مانکن کاملا مشهود میباشد  الهام گرفته  شده است .

فروشندگان طلافروشی  از این مدل استند برای ویترین طلافروشی  در یک انتخاب گسترده استفاده می کنند که شامل نمایشگر گردنبند مانکن با اندازه ها، رنگ ها و طرح های متنوع است تا ایده آل ترین گزینه را برای نیازها و ترجیحات منحصر به فرد کاربر تضمین کند.

پارچه های مورد استفاده برای ساخت این نمایشگر گردنبند مانکن طلا فروشی بسیار مستحکم هستند.

مانکن طلا مدل ماهور  به راحتی تمیز می شود زیرا در برابر چربی و کثیفی مقاومت می کند، ویژگی که حتی پس از استفاده طولانی مدت آنها را در حالت بکر نگه می دارد.

از آنجایی که مواد قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر هستند، این مدل نمایشگر گردنبند مانکن طلا سازگار با محیط زیست و برای همه ایده آل است.

ویژگی های فنی مانکن طلا فروشی مدل  ماهور:

طراحی روی پایه  فلزی با پولکی دایره با قطرهای ۸ و ۱۱ و۱۴ سانتی متر  و سیستم آبکاری فورتیک در رنگهای طلایی و استیل و بسیار محکم و زیبا اجرا شده است

دارای  دو سایز ۳۵ سانتی متر و ۲۷ سانتی متر میباشد

ارتفاع سرشانه در سایز بزرگتر ۲۷ سانتی متر

ارتفاع سرشانه در سایز کوچکتر ۲۰ سانتی متر

دارای دو نوع پایه فلزی ثابت و قابل تنظیم


error: هشدار